شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶
۰ نفر

گروه حوادث: پسر جوان بر سر اختلاف با برادرش، خانه‌شان را به آتش کشید و باعث مرگ مادرش شد.

درگیری ۲برادر خانه را به آتش کشید

بامداد 19دی‌ماه مأموران کلانتری نارمک در جریان آتش‌سوزی عمدی در خانه‌ای در این منطقه قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که پسر 27ساله‌ای به نام حسین به‌علت اختلافات خانوادگی با ریختن بنزین روی فرش‌ها اقدام به آتش زدن خانه کرده است.

بر اثر این حادثه مادر و برادر متهم دچار سوختگی شدند که به بیمارستان انتقال یافتند. مأموران در ادامه راهی بیمارستان شدند و به تحقیق از برادر حسین که از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود پرداختند. وی به مأموران گفت: مادرم و ناپدری‌ام از سفر حج برگشته بودند و شب حادثه همه اعضای خانواده برای پیشواز به فرودگاه رفته بودیم. حتی برادرم حسین هم بود. در آن موقع او برای خوشامد‌گویی جلو نیامد و پس از آن دیگر او را ندیدیم.

وی ادامه داد: همگی از فرودگاه به خانه برگشتیم. هنوز چند دقیقه‌ای از ورود ما نگذشته بود که مادرم به داخل آشپزخانه رفت تا چای بیاورد. همان موقع حسین وارد خانه شد. مادرم از او پرسید که چرا بوی بنزین می‌دهی؟ او هم گفت پمپ بنزین بودم. در یک لحظه حسین از خانه بیرون رفت و زمانی که برگشت یک گالن بنزین همراهش بود و فریاد زد: همه جا را آتش می‌زنم و مقداری از بنزین داخل گالن را روی مادرمان پاشید و فندک را زد. همه جا آتش گرفت و ما توانستیم با کمک همسایه‌ها آتش را خاموش کرده و مادر را به بیمارستان برسانیم که در این ماجرا من هم دچار سوختگی شدم. درحالی‌که بررسی‌ها در این زمینه ادامه داشت 13روز بعد از حادثه مادر متهم به‌علت شدت سوختگی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. در ادامه کارآگاهان به تعقیب حسین پرداختند و 29بهمن‌ماه او را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌های نخست مدعی شد که در آتش‌سوزی نقشی نداشته و شب حادثه خانواده‌اش بر سر اختلافات مالی با او درگیر شده بودند که این اتفاق افتاد اما در ادامه لب به بیان حقیقت گشود و به کارآگاهان گفت: شب حادثه با دیدن یکی از برادرانم که با او اختلاف شدید داشتم در مراسم استقبال، ناگهان کنترل عصبی خودم را از دست دادم. سال‌ها بود که از او کینه به دل داشتم برای همین به محض دیدن او، مراسم را ترک کردم و با خرید بنزین به خانه رفتم و آنجا را آتش کشیدم.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: برای متهم قرار قانونی صادرشده و او برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

کد خبر 250477

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز